XplusWear

XplusWear

87 Reviews
(2.2)
87 Reviews
Rating (2.2)
star
Poor!
1 Star
52
2 Star
6
3 Star
5
4 Star
5
5 Star
19

Q&A

Is XplusWear legit?

XplusWear has 87 reviews on 99consumer.com, with an average rating of 2.2 out of 5. This indicates that most consumers are dissatisfied with their business interactions and dealing. Therefore, caution is advised when considering purchases or engagements with the business.

How to reach XplusWear customer care?

You can contact XplusWear customer care via email at [email protected] or by calling them at 1-800-315-0444

Where is XplusWear located?

XplusWear is located at address Hong Kong.

87 Reviews on XplusWear

  1. Jenny
    3 rating

    Disappointed Exchange Process

    Apr 5, 2024

    I favored the 5 dresses that I ordered, but when one of the dresses I ordered turned into manner too large I became not able to do an change. I did no longer want my money returned due to the fact I liked the dress just wanted to trade for smaller size. Disappointed with the trade manner. Especially when you consider that my measurements had been spot on with their measurements the dress must had been poorly sized. I became advised to shop for the equal get dressed once more at 1/2 rate. I don't need 2 of the equal get dressed.

  2. Carl Cox
    4 rating

    Positive

    Jan 8, 2024

    I've gotten a lot of positive feedback regarding the outfits I bought from them. This store has my order. I adore Xpluswear.

  3. Pauline Joyner
    1 rating

    DIDN'T GET

    Jan 5, 2024

    I order from them and never received my order be careful they would take your MONEY and you will not get your ORDER

  4. Katrina Allen
    2 rating

    Incorrect Items and Delayed Delivery

    Dec 13, 2023

    This is my first time buying and receiving an incorrect pair of pants. Later, I contacted you to tell me they were not in stock. I purchased an appropriate blouse and pants for an event, but the situation did not benefit me. Also, I placed an order for multiple pieces with this purchase, and the items have arrived one at a time in the main. I'm waiting to receive the item. I'm not happy in the least.

  5. Texas
    1 rating

    They should be barred from the Internet

    Nov 16, 2023

    It took my shipment more than a month to be delivered. When I finally got the dress, it was way past the time I needed it. I'm glad I found another choice, because this dress looked cheap and poorly made. I will never order from them again!

  6. Chrissie Stanely
    2 rating

    Sizing Issue and Emails Troubles

    Oct 26, 2023

    The sizing for the items I purchased is way off. The Ursula outfit, specifically the dress, was significantly oversized (I'll be returning it). Furthermore, there was no indication of separate shipping for the tentacles, which arrived but unfortunately don't fit because they're too small. It's pretty perplexing to order from a plus-size site, select your size, and then have only half of the order be suitable. I'm devastated by this experience. I've also been experiencing issues with emails disappearing before I can open them.

  7. Deidriana
    1 rating

    Scammers

    Oct 19, 2023

    Do not shop! They will either not send anything or send what you did not order! Not trustworthy

  8. B Williamson
    1 rating

    Will never order again

    Oct 16, 2023

    Placed an order on September 11, 2023 order #Ginneyer2011 recd confirmation of order never recd confirmation of order being processed or shipped. Sent email on October 4, 2023 regarding where is my order. Recd an email reply that the order was delivered without date if delivery and was advised to check around my home, ask neighbors and to contact the post office..Well as of today still have not recd my package and another email has been sent as of October 16,2023 with request for either a resend of items or refund as it has been over a month. IF ARE LOOKING FOR CUTE PLUS SIZE CLOTHING PLEASE LOOK ELSE WHERE.

  9. Dr. Canty
    1 rating

    HORRIBLE!

    Oct 11, 2023

    Do not waste your time with this company. Complete SCAM. Clothes look nothing like the pictures. They are huge, poorly made… a HOT mess! I would give negative stars if I could.

  10. Jessie
    1 rating

    This Company Should Not Be Allowed To Exist!

    Sep 20, 2023

    Completely DISHONEST! They use Bait & Switch to move merchandise. In other word they show you one thing and when you buy it, they send something quite different. They take no responsibility for their own mistakes and do very little or as in my case, nest to NOTHING, to get issues resolved to your satisfaction!

  11. Angelita Houston
    1 rating

    Do not buy!!!!

    Sep 12, 2023

    Do not order from xpluswear...they sent partial of my order, had to contact them, then they told me that they would replace it, then 1 week later, the email said they are sending the item that was missing...then I get a email that that sent my package to the wrong address somewhere in Chicago...I never gave them that address...so now they saying I have to track the package down....I told them want my money back several times and I keep getting the runaround...Do not order from that company....

  12. Sandra
    1 rating

    Deception

    Sep 11, 2023

    I purchased a black dress with feather bottom the dress had skimpy feather also some went in upward direction and some downwards they were loose falling off I cannot wear this mess out anywhere

  13. Nadirah davis
    1 rating

    My order nothing like the picture

    Sep 8, 2023

    it took almost a month for delivery. I order a green sequence dress that came with only 3 rows not completely covered . and no slip under like the picture. The dress doesn't look like nothing like the picture. the outfit looks half made . just all the way wrong . definitely scamming.

  14. Unsatisfied Former Customer
    1 rating

    Do Not Order From This Site

    Sep 6, 2023

    I placed an order on August 11, 2023 and only received part of my order. I never received any emails regarding my unshipped item until I reached out. As of today September 6, 2023, my order still hasn't shipped and I was only offered a $10 credit. please be advise this was scam also because the credit was never applied. I order this dress for my 20th class reunion and now I'm stressing at the last minute to find another dress. After I requested a full refund they decided ot to Ship the dress. I was told on August 30, 2023 they will expedite the shipping but guess what, my order still wasn't shipped. I won't recommend this site to my worst enemy. I will be contacting Better Buisness Buearu about them. Don't waste your time or money!

    1. JW
      Sep 14, 2023

      The exact thing happened to me... ordered on Aug. 12, 2023. I have received nothing as of Sept. 14th.

  15. Singkey
    1 rating

    If there was a NEGATIVE STAR REVIEW for the rating to go BELOW a Zero, my review would be a NEGATIVE TEN!!!

    Aug 30, 2023

    If there was a NEGATIVE STAR REVIEW for the rating to go BELOW a Zero, my review would be a NEGATIVE TEN!!!

    I purchased an item over 4 weeks ago from their site for a concert, and to see if their products were legit. I received the item, but it looked ( and felt) like a cheap imitation of the photos on their site, and the material made my skin itch. So, WITHIN the return deadline, I sent my item back in the exact condition I received it. I emailed X Plus informing them I needed a refund for my return, and I received an email from them 3 weeks ago, assuring me that I will be compensated. Not only has the X Plus Wear company FAILED to confirm they received my item, but they NEVER refunded my money!!!!!!!!!!!!

    As an added bonus, the phone number and address they suggested to contact on the status of my return in their email response,

    J&M Global Logistic Inc
    98 Wakefield Ave #3C
    Staten Island, NY 10314, USA
    +1-332-256-8382

    is more than likely a scam ! I called the phone number a few minutes ago……. IT WAS A WAS A PERSONAL CELL NUMBER OF AN UNASSUMING WOMAN WHO SAID SHE WAS NOT AFFILIATED WITH THE PLUS WEAR COMPANY !!!

  16. Rona Mcintosh
    1 rating

    Not satisfied with x plus wear

    Aug 17, 2023

    I bought 3 dresses and they didn't fit my expectations and they refuse to send me a returning address so I can get back my money

  17. Sandra West
    1 rating

    SCAM

    Aug 17, 2023

    This company is such a scam! The products are deceiving & nothing as presented in pictures. The ripped fun pink & purple leopard jeans I purchased for a concert came looking like grandmas pjs! There is ZERO customer service & 2 months later , I am still waiting on a refund. The continual automatic email responses & I am beyond pissed. SCAM.

  18. Viki
    5 rating

    Very good experience, I love xpluswear

    Aug 15, 2023

    Very good experience, I love xpluswear. I bought a black dress from xpluswear last month and it was stunning, you know, I never thought I could wear a beautiful dress.

    1. Hilary
      Sep 22, 2023

      Are you a real customer or do you work for the company?!

  19. Rose Kravil
    1 rating
    Aug 11, 2023

    Item never received. Fraud. Don't buy!

  20. Shun D
    1 rating

    Do not, I repeat do not order from this site.

    Aug 11, 2023

    Do not, I repeat do not order from this site. The clothes are not true to the size. It states 30 days free return but I have contact support for a week now and no one is responding. I need to send the clothes back because they are to big and 1 item did not come as it was pictured. I did everything they asked me to do and no one has responded to my request to return since I asked for a full refund. Please do not order from this site.

  21. Cherise Robinson
    1 rating

    The wait is never enough!

    Aug 6, 2023

    I ordered from them a dress for my birthday. Birthday came and went, still no dress. I’m furious I even tried to see if I could wait two weeks after for another event nothing. I will write another review on the merchandise if I ever get it

    1. Kerry
      Aug 14, 2023

      My birthday was August 1st I ordered the birthday dress I never received it

  22. Rashawn
    1 rating

    I don’t like

    Aug 1, 2023

    I ordered a dress from them never got it they are a fucking liar and like I said your ass is got over this time but never again world do not order any fucking thing from them people work too hard for y’all to be taking somebody’s motherfucking money with those fat ass fake people on here

    1. Linda Ward
      Sep 11, 2023

      Omg! I just ordered some things from them, saw some cute stuff for cheap so I said why not, I been ordering from Temu and they are legit so I gave this company a try, hopefully I will get my shit at some point and time, I should of known it was a scam when I googled the name Ginnyer.com nothing comes up for that name.

  23. Tanya
    1 rating

    Scam

    Jul 31, 2023

    Not only were the clothes poorly made they put you through hell to get a refund and I’m still waiting almost 3 months later!!!

  24. John dring
    1 rating

    Would give zero

    Jul 11, 2023

    Clothes look like a 5 year old made them , they are not the clothes in the pictures ,x plus wear total scammers !

  25. Velta C Jones
    1 rating

    X plus wear review

    Jul 3, 2023

    Nothing like the pictures! Poor material, the cut is nothing like promised. Fits like a MooMoo or a sheet sown together, dresses have no shape! Never again! Didn't even bother with the hassle of returning! TRASH

  26. Tasha
    1 rating

    Do Not Order From X Plus Wear

    Jul 2, 2023

    I ordered the birthday t shirt dress it does not fit true to size I reached out for a refund and you have to pay them to refund your money this company is a joke do not order from them AT ALL the dress was $50 x plus wear offered me a $17 refund.

  27. Julia
    1 rating

    Do not purchase from this company

    Jun 28, 2023

    I bought 2 of the same dress. It was the red prom one shoulder ruffle satin dress. I got one in 2x and one in 3x. The 3x arrived but I never got the 2x dress. When I received the dress I was upset. The dress I received was pink, it was supposed to be one shoulder but instead there were two, the dress was supposed to have ruffles along the dress and there were no ruffles, and the fabric was costume material. I asked for a refund and I wanted it to go back to the original payment. They said they could only return 40% back.

    I also was trying to go back to the link of the dress so I can write a review. Turns out the page does not exist anymore. They took the dress off the market. It's been hours and they have not emailed be back, they have not given me a reason why I can only get 40% back, and they haven't sent me a return label.

  28. Dorothy Schmidt
    3 rating

    Do not offer refunds for free

    Jun 7, 2023

    The process of returning the dress is just a prank. The dress was not as in the photo. Then I initiated the process of replacing it. The company is trying to hold the cash. There's noThere are videos or any other information since they do not offer refunds for free. You can receive a complete refund or a portion if you purchase a return. This is a bit of a problem.

  29. Msdean
    1 rating

    Clothes

    May 24, 2023

    I’ve seen soooo many reviews from customers about these clothes, finally ordered several items. Needless to say the items took forever to arrive and after getting my items They looked NOTHING like pictures, materials were cheap and they NOT true to size!!!! Trying to return them were even worse, you have to send an email, wait for a reply and then accept a lesser amount than pain in the exchange for another poor quality item!!!

  30. Tasha Nicholson
    1 rating

    Order

    May 16, 2023

    This company is ridiculous I have been waiting on my order since April and still haven't recieved or a email. I will nevwr shop with them again.

  31. Lele
    1 rating

    Garbage

    May 15, 2023

    I ordered transparent pants and the transparent part was orange. The looked nothing like the picture I ordered! The had a natural hip sew in one side of the pants and not in the other. I ordered in February and received at the end of April I waited that long just to get something not made as advertised. Not only that they would not give me a refund.

  32. Todd Schaeffer
    1 rating

    Poor business

    May 10, 2023

    I bought a jumpsuit. It's advertised as transparent, but it's not. It's advertised as having sequins. There isn't one sequin; what I received doesn't look as good as those pictures, and it's false advertising. You advertised $72 and then offered a refund of $32. Poor business! Know that you're getting scammed.

    1. Kacy jenrette
      Jun 24, 2023

      Yes I bought a polyester outfit but it was supposed to be Jean material I paid 38 it came to 38 dollars I want my money back

  33. Jason Maloney
    1 rating

    Don't spend money

    May 9, 2023

    The second time I have reviewed, and if you listen to the reviewers writing positive reviews, they've paid them. I'm sure you will agree with me. I took an opportunity with one of these off-brand firms, and they gave me an amount of 127$. I wouldn't wish for anyone else to commit the same mistake. The entire outfit was constructed of the same fabric, even the dress for the evening. The material was one that I had not seen before. It was cheap but inexpensive; everything went to the dump. The most straightforward money I've ever tossed away. They're trying to get you in if they reply to my review. Don't spend your money!

  34. Trisha Schmidt
    2 rating

    Highly disappointed

    May 7, 2023

    One item that I purchased did not match the description. I bought camouflage trousers that I believed were denim as the fabric was soft bedtime fabric. I was highly disappointed about my purchase. It is time for the company to improve in describing the item and provide better photos.

    1. Beryl jones
      Jul 31, 2023

      I ordered $198 worth of stuff from your website and I only got two items. Where is the rest of my order my name is Beryl Jones I live 43 Passaic St., Trenton NJ 08618. Please send me the rest of my items please.

  35. Joe Schneider
    2 rating

    It's not the best quality

    May 6, 2023

    The item isn't what you would have hoped for. It's not the best quality. However, I can say that the colors are vivid. The dress I purchased is skinny; you could feel it through the fabric, while the other does not look like the original. I won't order anything else.

  36. Garett Kokal
    1 rating

    I was not happy

    May 5, 2023

    One item that I purchased wasn't as I expected. I bought camouflage trousers that I believed were denim, and the fabric was soft bedtime fabric. I was not happy about my purchase. It is time for the company to improve in describing the item and also provide more photos.

  37. Jasmine Barnes
    1 rating

    Do not order from them !

    Apr 28, 2023

    I ordered a dress from them for an important event and they sent me the wrong printed dress, so I emailed their customer support. All I asked for was for them to send me what I actually ordered, they immediately started talking about refund, and returning the item. They said the customer is responsible for paying shipping when returning an item and they could offer a $6 refund for the dress, or a $16 store card for a future purchase (of which I would never). The dress wasn’t expensive, well nothing on their site is expensive , but offering $6 for a $40 dress is inexcusable. Beyond the fact I never asked for a refund nor did I think it should be my responsibility to return the dress they sent , especially since it was just their fault they sent the wrong order.

    Further communication, they changed their tone and said:
    “ Dear customer
    Thank you for your reply, we have verified that what we sent out is indeed what you ordered, if you have any good ideas, please feel free to let us know
    Best regards”

    Like what is that?! So I had to show a screenshot of my receipt to prove to them that they were actually wrong and sent me something different from what I ordered. Ridiculous. Then they replied with instructions on returning the dress, never offered to send what I actually paid for, even though I asked numerous times, and then wanted me to pay for shipping for their error ? Trash company. I’ll never order again.

    To add to it all, the dress was thin and cheap material, and arrived over two weeks after I ordered. I ended getting something from somewhere else for the event, and truly wasted my time communicating with their customer service.

    OH, and their website will not let you make a review if you want to rate it low. A joke of a company, the plus size community dear better than this.

  38. Brittni Tapia
    1 rating

    The exact opposite experience

    Apr 17, 2023

    I ordered something to host a large party but had the exact opposite experience that shook my thinking that I only had one day left before my birthday party, but I didn't get any email replies. I did everything they instructed me to complete, but they didn't respond, so now I need to find an attorney.

  39. SheaButta Soles
    5 rating

    Customer support was swift

    Apr 15, 2023

    The first item I ordered arrived but with a small button problem. Customer support was swift to offer three different options for me to pick from. Although the thing initially sent could not be returned, I provided a part gift card, which could be another er better ling item. I love it! It seems like the item the quality of their products is satisfactory.

  40. Parsit Saetae
    1 rating

    Takes Forever

    Apr 15, 2023

    I’ve order a dress from this company since 3/20/23 and today is 4/14/23 my item has still not shipped. I would highly recommend other company.

    1. Xpluswear

      Please pay attention to the email sent.

      Apr 20, 2023

      Dear Parsit,

      Your order is in transit. More details have been sent to you via email. Please check your inbox. We apologize for any inconvenience caused by the pre-orders delay in shipping.

      We are always ready to help you if you need any assistance.

      Xpluswear Cusotmer Compalint Team

  41. Katie Hanover
    5 rating

    Good quality

    Apr 12, 2023

    I've ordered from Xplus since the beginning of this year. I'm 6' tall and wear a size 28. Finding clothing that makes me feel confident about my appearance is a struggle. The time for delivery is lengthy but worth it. The dress is of good quality and flatters my figure nicely. One of the best things is that I don't need to be concerned about anyone wearing my clothes. It's the most secretive. A significant celebration is scheduled for June, and I cannot wait for my purchase to arrive!

  42. Yvonne German
    1 rating

    Poor Customer Service, Support, and Care.

    Apr 11, 2023

    I ordered a dress January 8, 2023, received the order on March 13, 2023. The dress received was NOT the dress advertised. I received a TOTALLY different dress, made from a different form material, and horrible design. I contacted Support services, and response received was NOT satisfactory, especially since I included pictures. HORRIBLE dress and customer care.

    1. Xpluswear

      We need the tracking number .

      Apr 20, 2023

      Dear Yvonne,

      We are sorry that the item you received fell short of your expectation. Please rest assured that we are committed to provide high-quality merchandise

      It is verified that you have been contacted by the customer complaint team, to whom you can reach out if you didn't like the communicaton with the support team. And we would be appreciative of thhe return tracking number that we need to submit and process the refund.

      Thank you in advance.

  43. Luomsi Sozik
    3 rating

    To make me feel better

    Apr 6, 2023

    There's no way to tell when you'll receive the clothes. I'm still waiting for clothes or placed an order over one month ago. To make me feel better, they gave me a gift card a few weeks ago, and I received it today after contacting them about it. I believe this website could earn money with better shipping and allowed photo reviews.

  44. Parsit Saetae
    1 rating

    Takes Forever to Ship

    Apr 2, 2023

    DO NOT order from this company. I have ordered a dress a month ago and my item has not yet been shipped. I emailed customer service twice and still no progress. This is my first and last time ordering from this company. Go to SHEIN, much better.

  45. Christina Gonsalves
    1 rating

    Misleading advertising

    Mar 20, 2023

    the advertised photo of the item is completely different then what I recieved, in the photo the material looks like a thick wool material, the knots are different and the color is different, you should be ashamed of yourselves for advertising a photo that is not what you have in inventory

    1. Xpluswear

      Please pay attention to the email sent.

      Mar 22, 2023

      Hello there,

      We apologize for your dissatisfaction with the quality of the item received. As we always go through quality inspection on our merchandise before shipment, the blame is on us if you feel dissatisfied in this regard. Please rest assured that orders are returnable and refundable --you can reach out to us at [email protected] to sort it out.

      For your convenience, the customer complaint team has sent you an email to proceed with the issue. Please check your inbox. We hope to hear from you and that this issue is resolved ASAP.

      Best Wishes.

  46. Shamira Reagan
    1 rating

    Rip off

    Mar 10, 2023

    I received my dress within 2 weeks of ordering which is great. But the dress was poorly made and with cheap/thin fabric. It looked nothing like the picture. Trashed it the same night of receiving it. I have never been so displeased and disappointed about an online order. I didn't waste my time or money on shipping it back because that would have been just as much as I paid and more than what it was worth. Wish no stars was an option!

    1. Xpluswear

      Please pay attention to the email sent by Xpluswear.

      Mar 14, 2023

      Hello there,

      We apologize for your dissatisfaction with the quality of the item received. Please rest assured that orders are returnable and refundable --you can reach out to us to sort it out.

      For your convenience, the customer complaint team ([email protected])has sent you an email to start the process of resolving the issue. Please check your inbox. We hope to hear from you and that this issue is resolved ASAP.

      Best Wishes.

  47. Pooh
    2 rating

    Just to long

    Feb 27, 2023

    Hi I placed an order back in January to receive half of my order the end of February to have them tell me the other half of my order will ship out in March if I order from them make sure it’s 2 months in advance.

    1. Xpluswear

      Why was it taking so long?

      Mar 14, 2023

      Hi,
      Thank you for the feedback.

      There are 2 phases in an order ---- processing time and shipping time. The processing time is the time for the warehouse to prepare, inspect and pack the order. If the order is a pre-order, (The full name of the item has the word pre order), the processing time may reach one to two months. Plusing the shipping time, your waiting time may be more than a month.

      Given that your order can't be shipped until March, it is very possible that your remaining orders belong to Pre-orders. But you are slways allowed to contact our customer service team in advance for an estimated delivery time. If it cannot be delivered as expected, you can ask for a cancellation of the order before shipment.

      We would be highly appreciative of any understanding from you.

      Thank you.

  48. Barbara,S
    1 rating

    Don't Buy

    Feb 23, 2023

    I ordered two pieces last year around Aug-Sep. and they were quick to charge my card,but this is the clicker about one month later they start sending me emails saying they were out of stock.Now you took my money knowing you didn't have the product,this went on til in Jan.they sent me a jumpsuit looking like a five year old did it and finally yesterday they sent me this bull crap of a blue jean long jacket made out of this foam ass material ,the shoulders are poorly snitched and it's uneven.It will. e a cold day in hell if I ever buy anything from them again,And I will be reporting them to BBB, How dare you take my money and put such a poor ass product out there and you need to stop showing those fake ass commercials.

    1. Xpluswear

      Contact customer service for assistance.

      Mar 14, 2023

      Hello there,

      We apologize for your dissatisfaction with the quality of the item received. Please rest assured that orders are returnable and refundable --you can reach out to us to sort it out.

      We tried to identify your order ID to verify the problem and take care of the issue, but we failed. So could you provide your order ID and other info? Our email address is [email protected], we want to help you with this issue.

      Looking forward to hearing from you.

    2. Xpluswear

      Contact customer service for assistance.

      Mar 14, 2023

      Hello there,
      We apologize for your dissatisfaction with the quality of the item received. Please rest assured that orders are returnable and refundable --you can reach out to us at [email protected] to sort it out.

      We tried to identify your order ID to take care of the issue but failed. So we wonder if you could kindly provide your order ID and other info? Our email address is [email protected], we want to help you with this issue.

      Looking forward to hearing from you.

  49. Sheria
    1 rating

    Still waiting

    Feb 22, 2023

    I order my dress Dec 15th still have not received it n cannot get in touch with any one to return my money this site is bull I will be reporting them to the better business bureau. I NEED MY MONEY BACK at this point I don't even want the dress the occasion is over

    1. Xpluswear

      Contact customer service for assistance.

      Mar 14, 2023

      Hello Sheria,

      We are sorry foryour wait for the order. Should you want the item on a specific date, please feel free to contact our customer service team in advance for an estimated delivery time. We can be contacted at [email protected].

      If it cannot be delivered as expected, you can ask for a cancellation of the order before shipment. We would be highly appreciative of any understanding from you.

      Thank you.

  50. Xpluswear
    5 rating

    Contact customer service for assistance.

    Feb 22, 2023

    Dear Marie,
    Firstly we are sorry to see that the sizes didn't work out. Secondly we would like to explain to you that the info on the package are the info from the last transitting depot. Last but not least, could you please contact the complaint team to see the status of the refund? They can help with this issue and their email address is [email protected].
    Regards.

Write a review on XplusWear

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Do you own XplusWear?

Customer reviews are a powerful tool for building trust and loyalty. Claim your profile to become a verified business owner.

Do you own XplusWear?

Customer reviews are a powerful tool for building trust and loyalty. Claim your profile to become a verified business owner.

About XplusWear

XplusWear is a clothing brand that caters to plus-size individuals, offering a wide range of fashionable outfits for various occasions in sizes L-5X. It generally receives negative customer reviews, averaging about a 2.6/5 star rating. Despite some positive reviews, most customers have noted issues with shipping times. The brand is owned by Shenzhen Eko Times Technology Co, a company based in Shenzhen, China. XplusWear ships its products internationally to the USA, Canada, Australia, the UK, and Europe. The order processing time is typically 5-7 business days, with standard shipping taking an additional 10-20 business days. XplusWear has a return policy allowing customers to return items within 30 days of receipt, but customers are responsible for shipping charges.

Read More
1-800-315-0444
https://www.xpluswear.com
Hong Kong
11402 views