BuyGoods.com

BuyGoods.com

21 Reviews
(1.4)
21 Reviews
Rating (1.4)
star
Poor!
1 Star
17
2 Star
1
3 Star
1
4 Star
2
5 Star
0

Q&A

Is BuyGoods.com legit?

BuyGoods.com has 21 reviews on 99consumer.com, with an average rating of 1.4 out of 5. This indicates that most consumers are dissatisfied with their business interactions and dealing. Therefore, caution is advised when considering purchases or engagements with the business.

How to reach BuyGoods.com customer care?

You can contact BuyGoods.com customer care via email at [email protected] or by calling them at 302-404-2568

Where is BuyGoods.com located?

BuyGoods.com is located at address 1000 North West st. Suite #1200 Wilmington, DE 19801.

21 Reviews on BuyGoods.com

  1. Ricky R Verret
    1 rating

    They Rip me off again

    Mar 12, 2024

    My last order , which I seent back, I never received a refund, they claim they did not receive, which is not true. This order I was looking at but was skepticle because of what happened the last time, so I did not complete the order a few minits later I receive a phone call from a salesman from buygood telling me if I buy the 6 month product deal that I would receive 90 or 180 day refund because it was six months worth of product, that was the only reasun I purchased the product . well you might know it did not work and I t6ried to get my refund just short of 60 days and they are refusing me a refund, again. They are a total Rip Off. Do not trust them, do npot buy from them, I will spread this all over online, to warn the people, and try to help them , not to get scamed by buygood

    1. GDimaano
      Apr 3, 2024

      Hi there. Thank you for bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced with your recent purchase and refund process.

      Upon investigating your order from January 11, 2024, we have confirmed that the refund for this order was processed in full on March 12, 2024. Please note that it may take up to 3-5 business days for the refund to reflect in your account, depending on your bank's processing times.

      Additionally, we will ensure to email you a confirmation of the refund for your records. We understand the frustration and disappointment caused by the delay and any confusion regarding our refund policy.

      We truly value your feedback and will take the necessary steps to improve our processes to prevent similar issues from occurring in the future. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we appreciate your patience and understanding in this matter.

      Should you need anything else, please email us at [email protected] or call us at 302-200-3480 so we can further assist you.

  2. Cheryl Coviello
    4 rating

    Avarage Experience

    Feb 24, 2024

    My 1st call to assist you to know became no longer the exceptional that impressed me. It changed into exceptional than what I become originally told . After explaining and complaining to the man approximately what I become in the beginning instructed he eventually realized that what I said was proper however it took alot of time and changed into no longer appreciated. The bext two calls with two girl went a good deal higher and that's why I gave the evaluation thst I did.

    The priduct did no longer work for the ringing in my ear and I gave lots of time for it to work. I was hoping so much that it might as like it stated inside the promo it drives you loopy and I wanted it to works so badly. Very dissatisfied

  3. Reply from BuyGoods.com
    Mar 7, 2024

    I hope you are having a great day. Thank you so much for taking the time to share your feedback and your experience. It is our mission to create happiness and to deliver products that cater to our customer's needs, so your review certainly helps us in our journey to become better and better every day. Please let us know if there is anything else we can do for you. You can reach us via email or [email protected] or 302-200-3480 . We are always here for you! Have a wonderful day. Team BuyGoods

  4. Ellie J.
    1 rating

    Product Did Not Work

    Feb 24, 2024

    This product did no longer work for me. So I sent the product back, emailed them the monitoring # and got the e-mail that they obtained it and that I could receive the refund in three-five days. I am looking ahead to $311.64. When I contact them, they reassure me that they’ve despatched the email. Yes, I obtained the email. So, what!! I want to get my refund!!!!!!! I will need to now, contact my credit card and cancel my card. An needless trouble that I don’t recognize.

    1. GDimaano
      Mar 13, 2024

      I hope you are having a great day. Thank you for your feedback. I am sorry that you are giving us a low rating. This is certainly not how we wanted your experience to be. You can give us your most convenient time and contact number so we can get to the bottom of the issue as soon as possible.

      We truly appreciate your feedback, as it helps us identify areas of improvement. Customer satisfaction is extremely important to us. Please let us know if there is anything else we can do for you. You can reach us via email or phone: [email protected] or 302-200-3480. We are always here for you! Have a wonderful day. Team BuyGoods

    2. GDimaano
      Mar 11, 2024

      I hope you are having a great day. Thank you for your feedback. I am sorry that you are giving us a low rating. This is certainly not how we wanted your experience to be. If you can give us your most convenient time and contact number so we can get to the bottom of the issue as soon as possible.

      We truly appreciate your feedback, as it helps us identify areas of improvement. Customer satisfaction is extremely important to us. Please let us know if there is anything else we can do for you. You can reach us via email or phone: [email protected] or 302-200-3480. We are always here for you! Have a wonderful day. Team BuyGoods

  5. BILL
    1 rating

    DONT BUY ANY THING

    Feb 21, 2024

    it is a scam PERIOD THEY WANT YOU GIVE STARS FROM 1-5 ... SO YOU HAVE TO PICK ONE OF THE STARS TO GIVE THE REVEIWS..I PICKED 1 BUT REALLY IT IS ZERO.....it is a scam PERIOD THEY WANT YOU GIVE STARS FROM 1-5 ... SO YOU HAVE TO PICK ONE OF THE STARS TO GIVE THE REVEIWS..I PICKED 1 BUT REALLY IT IS ZERO....it is a scam PERIOD THEY WANT YOU GIVE STARS FROM 1-5 ... SO YOU HAVE TO PICK ONE OF THE STARS TO GIVE THE REVEIWS..I PICKED 1 BUT REALLY IT IS ZERO

  6. Reply from BuyGoods.com
    Mar 7, 2024

    I hope you are having a great day. Thank you for your feedback. I am really sorry that you are giving us a low rating. This is certainly not how we wanted your experience to be. If you can give us your most convenient time and contact number so we can get to the bottom of the issue as soon as possible.

    We truly appreciate your feedback, as it helps us identify areas of improvement. Customer satisfaction is extremely important to us. Please let us know if there is anything else we can do for you. You can reach us via email or phone: [email protected] or 302-200-3480 . We are always here for you! Have a wonderful day. Team BuyGoods

    Read More
  7. Sook Sin
    1 rating

    BuyGoods support said unable to ship to Malaysia. NO more responses after request for Full Refund

    Feb 16, 2024

    Online purchase was done on 13 Feb 2024. BuyGoods support informed unable to ship to Malaysia address on 15 Feb 2024 hence I responded clearly for Full Refund.

    Not hearing any feedback since then even when I followed up on 16 Feb 2024!!

    Please take it sincerely with trust and integrity for online purchases and transactions. If BuyGoods is just a "fake" and unsincere company that only tends to play cheat, PLEASE STOP doing so as people might be in need when purchasing product that they feel could help them.

    1. Sook Sin

      BuyGoods support next follow-ups look like auto-triggered emails

      Feb 20, 2024

      Since then, received two emails from BuyGoods support that says the followings [**] on 17 Feb and 20 Feb >>> BOTH NEVER RESPOND TO QUESTION(S) ASKED !! LOOKS MORE LIKE EMAIL AUTO-TRIGGERED ON CERTAIN NUMBER OF DAYS TO SIMULATE "FOLLOW-UP" !!

      [**]
      We are sorry to hear that we were not able to ship product in your country due to difficulties in delivering packages in Malaysia.

      The cancelation and refund request will be processed within 24-48 during business hours.

      Do not worry; we will update you via email with refund details after we have heard from our team.

      Should you have any further questions, please reply to this email or call me at 302-200-3480 so we can further assist you.

      Thank you for using BuyGoods.
      We are always here for you.

  8. Reply from BuyGoods.com
    Mar 7, 2024

    I hope you are having a great day. Thank you for your feedback. I am really sorry that you are giving us a low rating. This is certainly not how we wanted your experience to be. We looked into our records and found that the purchase was refunded on February 20, 2024. The refund should reflect on the original method of payment that was charged for the order 3-5 business days after the refund was processed.

    We truly appreciate your feedback, as it helps us identify areas of improvement. Customer satisfaction is extremely important to us. Please let us know if there is anything else we can do for you. You can reach us via email or phone: [email protected] or 302-200-3480 . We are always here for you! Have a wonderful day. Team BuyGoods

    Read More
  9. Cindy
    1 rating

    BuyGoods.com Total SCAM

    Jan 3, 2024

    Nothing works especially the Cortexi for tinnitus.I would never deal with this company again. Total Scam

  10. Reply from BuyGoods.com
    Mar 7, 2024

    I hope you are having a great day. Thank you for your feedback. I am sorry that you are giving us a low rating. This is certainly not how we wanted your experience to be. If you can give us your most convenient time and contact number so we can get to the bottom of the issue as soon as possible.

    We truly appreciate your feedback, as it helps us identify areas of improvement. Customer satisfaction is extremely important to us. Please let us know if there is anything else we can do for you. You can reach us via email or phone: [email protected] or 302-200-3480. We are always here for you! Have a wonderful day. Team BuyGoods

    Read More
  11. Ronald Epner, MD
    1 rating

    This company has no integriy

    Oct 26, 2023

    My intent for writing this review is to warn the public about BuyGoods's lack of integrity. and to avoid any dealings with this fraudulent entity. I have been corresponding with them via email for several months in an effort to secure a sizable refund and their methods and strategies have become apparent to me.
    I purchased a product from Kerressetials.com on May 21, 2023. I felt comfortable with the purchase since there was a 60-day trial with a full refund guaranteed.
    7 weeks later, I contacted them via email and then telephone to request a full refund. I was told to send the product back and was given an address.
    No refund was forthcoming and a couple of weeks later I called to ask why. I was told that they had not received the product. I accepted their reasoning and proved they in fact did receive the product by producing the UPS tracking code. By this time, two months had passed since the purchase. They agreed to the refund and refunded only $ 3,48.00 to my debit card, not $990.00 for a full refund. When I called them, they told me I had to deal with BuyGoods for my full refund.
    BuyGoods has been extremely polite and prompt in their emails. Perhaps even obsequious. In many emails that went back and forth, they declared that the bank was rejecting their attempts to refund me. I therefore contacted my bank and notified them of the problem. My bank told me to instruct them to try again and it would not be rejected.....BuyGoods supposedly attempted another refund unsuccessfully. At this point, I asked my bank for any proof that they rejected a refund. They stated that no refund was ever received other than the first one.
    I asked BuyGoods to send me a check but they told me their only way of refunding me was through the debit card.
    Here's what I have deduced:
    1) After 2 months Visa doesn’t allow for disputed charges. In my opinion, That's why my return of product "got lost."
    2) Despite their polite emails, there was never a true intention to refund me and they fabricated a "company policy" which prevented them from sending me a check.
    3) They dragged this out for 2 months hoping that I would just give up and disappear.
    4) I have probably corresponded with at least six different agents, asking them to initiate a refund but clearly a decision has been made to stonewall me.
    So the best I can do at this point is to make known that these companies have no integrity and buyer beware.

  12. Reply from BuyGoods.com
    Mar 7, 2024

    Hello Ronald, I hope you are having a great day and we apologize for the late response. Thank you so much for taking the time to share your feedback and your experience. It is our mission to create happiness and to deliver products that cater to our customer's needs, so your review certainly helps us in our journey to become better and better every day. Please let us know if there is anything else we can do for you. You can reach us via email or [email protected] or 302-200-3480. We are always here for you! Have a wonderful day. Team BuyGoods

  13. Steven
    1 rating

    Seeking a Refund and Dealing with a BuyGoods.com's Unusual Policy

    Oct 20, 2023

    I requested a refund within ten days, and the company tried to make me accept a partial refund if I returned all bottles, opened or unopened. Their policy didn't mention this, but they were persistent. After exchanging 4 or 5 rejection emails and being given deadlines that could lead to losing my refund, I decided to turn to my bank and start a claim. The next day, my account was credited for the purchase, confirming that the company was attempting to take advantage of me. So, for anyone considering making a purchase, please note my experience.

    1. Marianne
      Feb 22, 2024

      You have no idea how many of these scammers are out there. Free 'trial' is usually some sort of subscription. My elderly mother fell for ads for 'free iPad' contest when in reality it was no drawing, but a subscription to all kinds of stuff. I must have spent 2 days a week calling these people and having them offer me 1/2, then 3/4 but never full refund. Only a threat to have the bank take action resulted in them 'talking to a supervisor' and getting authorization for a full refund, which was credited the next day. Always always read the Terms and Conditions. The real scam is hidden there.

  14. Reply from BuyGoods.com
    Mar 7, 2024

    I hope you are having a great day. Thank you for your feedback. I am sorry that you are giving us a low rating. This is certainly not how we wanted your experience to be. If you can give us your most convenient time and contact number so we can get to the bottom of the issue as soon as possible.

    We truly appreciate your feedback, as it helps us identify areas of improvement. Customer satisfaction is extremely important to us. Please let us know if there is anything else we can do for you. You can reach us via email or phone: [email protected] or 302-200-3480. We are always here for you! Have a wonderful day. Team BuyGoods

    Read More
  15. T. Woolley
    1 rating

    Concerns about Sightcare's Credibility

    Oct 17, 2023

    I was initially interested in trying out this product from Sightcare. Still, my enthusiasm waned when I attempted to verify its FDA approval, as claimed on their website, and couldn't find it listed. Additionally, I conducted a Google image search for a verified purchaser named John B. Thomas from Fort Gibson, OK, and to my surprise, I discovered that the photo associated with John B. Thomas belongs to an actor named Brewer Daniels, as per IMDB.

    I find it disappointing that Sightcare would resort to such practices, potentially misleading individuals with vision impairments. This is a concerning oversight and raises questions about the integrity of the company's claims.

    Companies must provide accurate and transparent information to their customers, especially regarding health-related products. This experience has left me with reservations about the credibility of Sightcare's products and practices, and I hope they address these issues promptly and transparently.

    1. Not interested

      People read this and are Not going to Buy Their Bull crap ????????

      Nov 17, 2023

      I watched an the Dr. David something started his Whole Spill over again about not sucking on the Tit of the Industry, ya David you are Now Trying and Successfully becoming an Scammer,Scam Man a Liar.Well if you are Not You sure do Sound Like One!! No Bullcrap ????????????????????????????????????????????????

    2. M
      Nov 11, 2023

      You searched google image for someone - of course its going to look for and match people with images it has collected and chances are a private citizen for whom there is not picture in google database may match someone else whose like an actor whose images exist there

  16. Reply from BuyGoods.com
    Mar 7, 2024

    I hope you are having a great day. Thank you for your feedback. I am sorry that you are giving us a low rating. This is certainly not how we wanted your experience to be. If you can give us your most convenient time and contact number so we can get to the bottom of the issue as soon as possible.

    We truly appreciate your feedback, as it helps us identify areas of improvement. Customer satisfaction is extremely important to us. Please let us know if there is anything else we can do for you. You can reach us via email or phone: [email protected] or 302-200-3480. We are always here for you! Have a wonderful day. Team BuyGoods

    Read More
  17. Sherry Tamimi
    3 rating

    Efficient Refund Process Needed

    Oct 13, 2023

    My order came quickly. I tried it, but sadly, it didn't work for me. I sent an email and received a prompt response on how to return the bottles and product. I followed the instructions and called with the tracking number 24 hours after sending it back.

    The frustrating part is that I returned the product in September. I have spoken with representatives thrice and got nowhere until today. The lady I spoke with today took action to process my refund. I believe she should train the others in the company to be as efficient as she is.

  18. Reply from BuyGoods.com
    Mar 7, 2024

    I hope you are having a great day. Thank you for your feedback. I am sorry that you are giving us a low rating. This is certainly not how we wanted your experience to be. If you can give us your most convenient time and contact number so we can get to the bottom of the issue as soon as possible.

    We truly appreciate your feedback, as it helps us identify areas of improvement. Customer satisfaction is extremely important to us. Please let us know if there is anything else we can do for you. You can reach us via email or phone: [email protected] or 302-200-3480. We are always here for you! Have a wonderful day. Team BuyGoods

    Read More
  19. Joseph
    4 rating

    Silencil's Money-Back Guarantee

    Oct 9, 2023

    I bought three bottles of "Silencil" and had to call to find out when to return the product to take advantage of the "60-day money-back" guarantee. Unfortunately, this product did not relieve my tinnitus problem. The packing list or note should state when you have to return the product to be received by the warehouse to ensure your guaranteed refund if the product is ineffective for your particular case.

  20. Reply from BuyGoods.com
    Mar 7, 2024

    I hope you are having a great day. Thank you for your feedback. I am sorry that you are giving us a low rating. This is certainly not how we wanted your experience to be. If you can give us your most convenient time and contact number so we can get to the bottom of the issue as soon as possible.

    We truly appreciate your feedback, as it helps us identify areas of improvement. Customer satisfaction is extremely important to us. Please let us know if there is anything else we can do for you. You can reach us via email or phone: [email protected] or 302-200-3480. We are always here for you! Have a wonderful day. Team BuyGoods

    Read More
  21. Ubakastor
    1 rating

    Troubling Experience with Global Commerce Website BuyGoods.com

    Oct 4, 2023

    I had a terrible experience with a company that seemed to thrive on deception, at least from my perspective, during my recent purchase with "Global Commerce." They claimed to offer a generous 90-day return policy, and I decided to return my purchase after just 20 days. They received the item on September 28th, and I promptly called their customer service team for an update.

    To my dismay, they assured me that I would receive a refund within 2-3 days. However, more than a month passed, and no sign of my money remained. Frustrated and concerned, I decided to make a second call to inquire about the status of my refund. Only then did I notice the money in a pending status on my card.

    It became painfully evident that this company was banking on the assumption that many buyers wouldn't bother checking their cards and would unwittingly allow them to keep the funds. It's worth noting that the sum of money involved was not insignificant.

  22. Reply from BuyGoods.com
    Mar 7, 2024

    We sincerely apologize for the negative experience you encountered with your purchase. Your feedback is invaluable to us, and we deeply regret any inconvenience or frustration this situation has caused you.

    This is certainly not the experience we aim to provide our customers, and we apologize for any confusion or inconvenience caused by the pending status of your refund.

    Please be assured that we take your concerns seriously, and we are committed to investigating this matter further to ensure that appropriate actions are taken to prevent similar occurrences in the future.

    To address your concerns and assist you further, we kindly ask you to reach out to our customer support team at [email protected] or by calling us at 302-200-3480. Our dedicated team is here to assist you and ensure that this issue is resolved to your satisfaction.

  23. Painam stopper
    1 rating

    Persistent Spam and Frustration with Noncompliant Company

    Sep 27, 2023

    I keep receiving spam emails from these people repeatedly. I've requested several times that they comply with the law and remove me from their mailing lists. However, they seem completely unable to do this, and it's clear they don't perform proper checks on the legitimacy of the people they work with. When I try to call them, they won't listen and give more false promises, and my calls aren't returned. My emails receive no response. It's genuinely frustrating dealing with their terrible customer service and attitude, and it feels like they think they are above the law.

  24. Reply from BuyGoods.com
    Mar 7, 2024

    Hi there. We are deeply sorry for the frustration and inconvenience caused by the spam emails you've been receiving. Please accept our sincere apologies for any inconvenience this may have caused you.

    We take issues related to spam very seriously, and we assure you that we are actively investigating this matter to rectify the situation. It is certainly not our intention to disregard your requests or fail to comply with legal requirements regarding email communications.

    To address this issue promptly and provide you with the assistance you deserve, we kindly ask you to contact our customer support team at [email protected] or by calling us at 302-200-3480. Our dedicated team is here to listen to your concerns and take the necessary steps to resolve this matter to your satisfaction.

    Read More
  25. Scout
    2 rating

    Beware of Deceptive Purchase Confirmation Emails

    Sep 23, 2023

    Purchasing was easy enough, but I received an email stating I needed to complete my purchase. This felt like a con. I immediately checked my PayPal account and saw that my purchase had already been processed. Clearly, the email was attempting to deceive me into buying another product. So, I want to warn everyone to be cautious.

  26. Reply from BuyGoods.com
    Mar 7, 2024

    Hi there. We're truly sorry for any confusion caused by the email you received. Your feedback is important to us, and we apologize for any inconvenience it may have caused.

    Please know that your trust is important to us, and we strive to be transparent in all our communications. We want to ensure that your experience with us is positive, and we're here to assist you further.

    Please reach out to our customer support team at [email protected] or call us at 302-200-3480. We're here to help!

    Thank you for bringing this to our attention, and we appreciate your understanding.

    Read More
  27. Ellen Byrnes
    1 rating

    Victim to a Sophisticated Scam

    Sep 20, 2023

    I feel like this company is FAKE. It's frustrating to notice that all those glowing reviews I saw were only about phone contact and hardly ever about any product claims. And when they do talk about the products, it's usually negative feedback.

    Even more suspicious is that they seem to be recycling phrases from older reviews. It's mind-boggling – some of the 1-star reviews even contain the exact text as the 5-star reviews! It's like they don't even care about being discreet.

    I fell victim to their double invoicing scam on PAYPAL. I mean, seriously, who does that? After making the payment, I clicked on the "Super Offer 33% link," and I got double invoiced! To make matters worse, they sneakily initiated a subscription on PAYPAL without my consent. And to add insult to injury, they never answer the phone! It's like they've vanished into thin air.

    The shipment I was waiting for finally showed some movement after a painstaking ten days, but here's the kicker – it was only registered at UPS and never moved out of Denver. They dare to ask me to reject the package for a refund, but how can I do that when the shipment hasn't budged? It's like it's stuck in some bizarre computer simulation.

    I can't believe it, but it looks like I've been swindled out of $640 by this cunning scam team. They've got this operation down to a science, and it's infuriating!

    1. E.R.
      Nov 2, 2023

      These reports never mention the name of the scamer company. Why is that?

  28. Reply from BuyGoods.com
    Mar 7, 2024

    Hi there. I'm deeply sorry to hear about the challenges you've faced with your experience. Your feedback is extremely important to us, and I want to personally apologize for any frustration or inconvenience caused.

    We take matters like this very seriously and are committed to addressing your concerns promptly. It's disheartening to hear about your experience with our customer service and the issues with your shipment. Rest assured, this is not the level of service we aim to provide, and we are dedicated to resolving this matter for you.

    Please reach out to our customer support team at [email protected] or call us at 302-200-3480 so that we can further assist you and address any outstanding issues. Your satisfaction is our top priority, and we're here to help in any way we can.

    Once again, I apologize for any distress this situation has caused, and I appreciate your patience as we work to make things right.

    Read More
  29. George Miranda
    1 rating

    Lack of Empathy and Fake Products

    Sep 17, 2023

    I experienced a lack of empathy and willingness to help when I encountered a suspicious BuyGoods.com. I tried to cancel my order, but I could not reach anyone. The website had a form for someone to contact me, but there was no reply. When I requested to speak to a manager, they gave me the runaround without assistance. It was clear that this was a fake and suspicious website. I originally intended to purchase a supplement, but instead, I was redirected to this fraudulent website.

  30. Reply from BuyGoods.com
    Mar 7, 2024

    Hi there. We're truly sorry to hear about the difficulties you encountered while trying to cancel your order and the lack of assistance you experienced with our website. Your feedback is incredibly important to us, and I want to extend my sincerest apologies for any frustration or inconvenience caused.

    I understand how important it is to receive timely and empathetic support, and I'm truly sorry for the delay in responding to your inquiries. This is not the level of service we aim to provide, and I want to assure you that we take your concerns very seriously.

    Please allow me the opportunity to address your concerns and assist you further. Kindly reach out to our customer support team at [email protected] or by calling us at 302-200-3480. We are here to listen to your concerns and work towards a resolution that meets your satisfaction.

    Once again, I apologize for any distress this situation may have caused, and I appreciate your patience as we work to make things right.

    Read More
  31. Rogelio Juarez
    1 rating

    A Customer's Frustration

    Sep 14, 2023

    I am not impressed so far!!!! I placed an order and received an email saying my order had been shipped to the wrong address. I immediately replied to let them know that the address was incorrect. Unfortunately, I got an email saying there was nothing they could do because it was already with the couriers, and they gave me a number to contact the courier, UPS. I was not impressed with that at all because they were the ones who gave the courier the wrong address in the first place. So why do I have to make the call?

    Anyway, I rang the number they provided, and to my frustration, it wasn't available from Australia. I reached out to PayPal, which I paid through, and they gave me a number for UPS Australia. However, UPS Australia informed me that only the sender, BuyGoods, could update delivery details. It's incredibly frustrating, and I'll have to go for a refund because it doesn't look like my order can be delivered properly.

  32. Reply from BuyGoods.com
    Mar 8, 2024

    I hope you are having a great day. Thank you for your feedback. I am sorry that you are giving us a low rating. This is certainly not how we wanted your experience to be. If you can give us your most convenient time and contact number so we can get to the bottom of the issue as soon as possible.

    We truly appreciate your feedback, as it helps us identify areas of improvement. Customer satisfaction is extremely important to us. Please let us know if there is anything else we can do for you. You can reach us via email or phone: [email protected] or 302-200-3480. We are always here for you! Have a wonderful day. Team BuyGoods

    Read More
  33. Jim Howell
    1 rating

    Experience with BuyGoods' Defective Products

    Sep 12, 2023

    I paid $336 for eight bottles of Beliv, and then I had to shell out another $54 in customs fees. I thought their money-back guarantee would give me peace of mind, but I was wrong.

    When the products finally arrived, they were in terrible condition. The boxes were wet and stinky, and the product was cloudy and crystallizing. It was a complete mess.

    I contacted their customer support, and they insisted that I return the defective products to them. Shipping it back cost me an additional $42.

    In the end, I only received a refund of $255. So, after all the expenses, I ended up with a net loss of $75. It's incredibly frustrating and disappointing.

  34. Reply from BuyGoods.com
    Mar 8, 2024

    I hope you are having a great day. Thank you for your feedback. I am sorry that you are giving us a low rating. This is certainly not how we wanted your experience to be. If you can give us your most convenient time and contact number so we can get to the bottom of the issue as soon as possible.

    We truly appreciate your feedback, as it helps us identify areas of improvement. Customer satisfaction is extremely important to us. Please let us know if there is anything else we can do for you. You can reach us via email or phone: [email protected] or 302-200-3480. We are always here for you! Have a wonderful day. Team BuyGoods

    Read More
  35. Bunston
    1 rating

    Cortex For Tinnitus A Letdown

    Sep 7, 2023

    BuyGoods.com sent me Cortex to cure my Tinnitus. It was supposed to work after 4 days, at least a significant reduction. I paid approximately $230 after converting from USD to AUD, plus postage and handling. The stuff is useless, having made no change to my tinnitus whatsoever. I'm so glad I did not buy the seven bottles they recommended at once. This stuff is a total scam to others, so stay away from it.

  36. Reply from BuyGoods.com
    Mar 8, 2024

    I hope you are having a great day. Thank you for your feedback. I am sorry that you are giving us a low rating and that you have not seen any results using one of our product. This is certainly not how we wanted your experience to be. If you can give us your most convenient time and contact number so we can get to the bottom of the issue as soon as possible.

    We truly appreciate your feedback, as it helps us identify areas of improvement. Customer satisfaction is extremely important to us. Please let us know if there is anything else we can do for you. You can reach us via email or phone: [email protected] or 302-200-3480. We are always here for you! Have a wonderful day. Team BuyGoods

    Read More
  37. Robert Wright
    1 rating

    Deceptive Marketing and Disappointing Results

    Sep 6, 2023

    I purchased three bottles of Cortexi and followed the instructions for five weeks, but unfortunately, the product didn't affect reducing my tinnitus. I contacted the company within the Two-month guarantee period, and they agreed to refund me for one bottle.

    This experience has made me believe that Cortexi could be one of the most prominent digital marketing scams out there. When I tried to find more information by Googling Cortexi reviews, I was shocked to discover an overwhelming number of deceptive reviews and feedback. Finding a platform where I could share my negative experience with the product seemed nearly impossible.

    It's disheartening to think this might be a deliberate effort to silence negative feedback. The fact that I stumbled upon this website is quite fortunate, as it seems to be the only place where consumers like me can express their disappointment when a product doesn't work as promised.

    Upon further research, I even found claims that one of Cortexi's primary ingredients is nothing more than a maca root filler. It all adds to what appears to be nothing more than snake oil, cleverly marketed to unsuspecting consumers.

  38. Reply from BuyGoods.com
    Mar 8, 2024

    I hope you are having a great day. Thank you for your feedback. I am sorry that you are giving us a low rating. This is certainly not how we wanted your experience to be. If you can give us your most convenient time and contact number so we can get to the bottom of the issue as soon as possible.

    We truly appreciate your feedback, as it helps us identify areas of improvement. Customer satisfaction is extremely important to us. Please let us know if there is anything else we can do for you. You can reach us via email or phone: [email protected] or 302-200-3480. We are always here for you! Have a wonderful day. Team BuyGoods

    Read More
  39. Mikel
    1 rating

    Unprofessional And Not Trustable

    Aug 15, 2023

    I have to share my experience with BuyGoods – it's genuinely disappointing and feels like a complete scam. They took my money and didn't bother sending the product I ordered. It's frustrating that they even created a shipping label, giving customers a false hope that their order is on its way.

    I understand that shipping mishaps can occur; packages can be mislabeled or lost. However, in most cases, these issues arise after the box is in the hands of the postal service. When I contacted BuyGoods Customer Service, I spoke with a courteous representative who seemed genuinely interested in helping me resolve my delivery problem. They arranged for a reshipment, and I received confirmation and tracking information.

    But here's where lightning struck twice – that second package never even reached FedEx. It's hard to believe that the same issue would happen twice in a row, in the same order. I was left bewildered and frustrated.

  40. Reply from BuyGoods.com
    Mar 8, 2024

    I hope you are having a great day. Thank you for your feedback. I am sorry that you are giving us a low rating. This is certainly not how we wanted your experience to be. If you can give us your most convenient time and contact number so we can get to the bottom of the issue as soon as possible.

    We truly appreciate your feedback, as it helps us identify areas of improvement. Customer satisfaction is extremely important to us. Please let us know if there is anything else we can do for you. You can reach us via email or phone: [email protected] or 302-200-3480. We are always here for you! Have a wonderful day. Team BuyGoods

    Read More

Write a review on BuyGoods.com

Your email address will not be published. Required fields are marked *

About BuyGoods.com

At BuyGoods, the company centers its efforts around a fundamental principle - surpassing the expectations of its customers. The belief is that each interaction presents a chance to establish an enduring impact and cultivate a lifelong customer. The business highly regards customer relationships and consistently strives to offer exceptional experiences. Prospective clients are invited to reach out through phone, email, or online channels, where a dedicated team is ready to assist. A commitment is made to allocate ample time for addressing concerns and taking all necessary actions to cater to the customer's requirements.

Read More
302-404-2568
https://buygoods.com/
1000 North West st. Suite #1200 Wilmington, DE 19801
1818 views